eMag nu mai e un magazin real
În momentul ăsta, pe site-ul eMag nu mai există nicio informație de contact reală. Treaba asta e relativ recentă - acum jumătate de an sau un an puteam să ajung să discut cu o persoană de la customer support la eMag - o persoană care să-mi explice lucruri și să-mi răspundă la întrebări.
De trei zile mă chinui să intru într-un dialog cu o persoană de la eMag. Am o problemă care nu intră în meniul roboțelului lor. Problema nu ar fi asta - înțeleg de ce recurg la un roboțel în momentul în care multe probleme sunt de fapt foarte ușor de rezolvat. Pot înțelege de ce nu vrei să îți încarci departamentul de suport al clienților cu aceleași probleme simple.
Dar nu toate problemele sunt simple, și cred că ar trebui să există măcar o adresă de contact dacă nu altceva. Dar nu există. Nu există adresă de e-mail, adresă fizică, nu există nici măcar un număr de telefon. Nu mai există absolut deloc această informație pe site-ul eMag.
Și practic, în momentul ăsta, eMag refuză orice formă de interacțiune - lucru care aparent îi protejează în fața ANPC care îți cere să vorbești cu magazinul înainte să depui o plângere.
Deci nu poți depune plângere pentru că nu poți vorbi cu nimeni, și eMag a rezolvat elegant toate problemele. Fără pic de rușine.
Îmi pare rău să renunț la serviciile lor pentru că nu îmi oferă suport la o comandă de 90 de lei, dar asta e. eMag nu mai e un magazin real, și deci nu mai are sens să-mi cheltui banii la ei.