Cel mai bun critic de jocuri din lume

Nu cred că v-am vorbit despre cel mai fain reviewer de jocuri din lume. Săptămînă de săptămînă, Ben “Yahtzee” Croshaw postează pe site-ul “Escapist Magazine” cîte un review de jocuri în seria Zero Punctuation. Mai jos aveți ultimul review postat, despre remake-ul lui Rise of the Triads, dar pe site-ul Escapist mai găsiți o mulțime de review-uri începînd cu 2007.

Îmi place umorul lui chiar dacă uneori e suficient de dur încît să-i facă mironosițele să roșească (sau să fugă înspăimîntate). Mi se pare că dincolo de umorul și atitudinea categorică pe care o are la adresa jocurilor are foarte mult sens ceea ce spune și deși accentul e întotdeauna pe lucrurile imperfecte (sau distruse pur și simplu) din joc, omul e suficient de obiectiv cît să merite să vezi review-ul lui înainte de a cumpăra ceva. Chiar și-așa, probabil o să te poți bucura de joc amuzîndu-te în același timp și la aserțiunile lui Yahtzee. Știu sigur că urmărind review-ul de la ultimul Tomb Raider mi-a venit pofta de joc și am re-început jocul, deși îl terminasem cu vreo două săptămîni înainte.

Distracție faină și, dacă sunteți ca mine, în vreo trei zile o să reușiți să vedeți toate review-urile pe care le-a postat 🙂