Chestii aleatoare de prin Brașov

Imaginea de mai jos nu e trucată. Da, vorbim de 8 vitrine ale Loteriei Române, într-o zonă ultra-hiper-centrală, în Brașov. Unde stau în spatele unor gratii niște doamne gata să le ia banii doritorilor de îmbogățire rapidă.

Și totuși, de ce atîtea? La ce bun atîta spațiu? Loteria Română nu era aia care falimenta, sau ceva de genul?


O altă treabă mișto: CocaCola are o campanie „Spunei Cu Un Cantec”. Da, citiți corect. Spunei și Cantec. Nimeni din stafful celor care au gîndit campania nu s-a arătat zgîriat pe urechi de faptul că Spunei ăla nu dă bine la un om care a făcut măcar patru ani de școală. Faptul că nu au pus într-un hashtag diacritice îl mai înțeleg, pentru că toată națiunea asta bolnavă de lene nu ar pune mîna să scrie cu diacritice. Dar faptul că au ales „Spunei” e tembel pînă la ceruri.

Da, puteau și ei să zică un „Spune cu un cântec”. Merge hashtag, „#SpuneCuUnCantec”, dacă tot vreți să faceți asta. Deși la ce bun, că ar trebui să ai niște oameni care să vrea să intre în jocul pe care îl propune compania, ori noi suntem niște oameni prea serioși ca nație. Ceea ce îmi amintește de articolul ăla cu „de ce sunt româncele posace„.


Deane’s are o chestie foarte faină anul ăsta: în fiecare zi un alt slogan simpatic. Uneori mai reușit, alteori mai nereușit. Favoritul meu rămîne acesta de mai jos.