Cu ce umplem vidul de like-uri?

Acum că Iohannis este văduvit de o grămadă de degete-n sus, oare ce entitate malignă va umple acest vid de like-uri? Dacă tot v-ați luat like-ul înapoi, cui îl dați?

Eu vă fac niște propuneri. Uite, de exemplu ați putea da like la The Economist – ziar cu teme economice și sociale, centrist, echilibrat. Sau poate vreți să vedeți cum ar putea să arate niște articole de cotidian cât de cât decent – puteți dona like-ul lui The Guardian.

Sau poate vă plac știrile din sport – uite, există o pagină de facebook a Federației Române de Hochei pe Gheață, de unde puteți afla de faptul că pentru prima oară am câștigat o medalie de aur la sporturile de iarnă la tineret. Sau poate vreți să dați like la pagina ANAF-ului. Sigur, și la pagina MApN sau chiar a Poliției de Frontieră. Voi ce alte sugestii aveți?


Comments

Cu ce umplem vidul de like-uri? — 5 Comments

  1. hai ca indemanarea la hochei nu e sport adevarat de iarna, e la fel ca si concursurile de slam dunk din pauza meciurilor de baschet sau concursurile de facut duble la fotbal. cand pustiul asta o sa ajunga sa joace intr-un campionat cat de cat serios de hochei (macar KHL sau campionatul Suediei sau al Finlandei, de exemplu), am sa ii dau like. in rest, da, hocheiul la noi trebuie sprijinit, de abia am promovat in a treia liga valorica din campionatul mondial, iar daca ar fi mai mult public probabill ca va creste si valoarea jucatorilor.

Comentariul tău