Experți Social Media români

Uneori mă satur să tot văd incompetenți plângând pe chestii irelevante; încep să ajung la vorba lui Vali, și să mă întreb dacă chiar mă interesează chestii precum ce s-a întâmplat cu acțiunile United după scandalul pe care l-au avut cu doctorul scos cu forța din avion.

Și, sincer, nu-mi pasă de United Airlines, nu în România. Îi înțeleg pe prietenii mei din state care comentează despre UAL. Dar pe faliții din România care comentează? Pentru că despre asta scriu oamenii de social media pe Facebook-ul românesc, cu tot felul de năzbâtii despre cum PR-ul contează.

„Viralul cu doctorul târât de poliție dintr-un avion United costă pe bursă 800 milioane de dolari.
Atât a pierdut ca valoare compania aeriană.” zice Victor Kapra

Doar că pentru oricine se uită pe graficul ăla vede că fluctuația e destul de mare, și căderea e aproape dublă față de fluctuația pe ultimele 5 zile. Putem, oare, să aflăm mai mult? Sigur că putem, spune Dorin Lazăr din Brașov care nu pune botul la toată plângăceala oamenilor de social media din România.

Cam așa arată fluctuația acțiunilor UAL pe ultima lună.

Ce nu zice nimeni e că compania asta încă e pe plus pe ultima lună, și dacă eram golan și puneam graficul de pe 21 martie, vedeați o creștere spectaculoasă. Dar eu nu sunt analist social media ca să fac d-astea.

Ce se întâmplă acolo sunt fluctuații. Ce zic acele fluctuații? Că cei care au prins momentul perfect să cumpere acțiuni, au făcut-o pe 21 martie – și că UAL crește ca valoare în ciuda scandalurilor de PR. Acțiunile UAL par o investiție bună, asta zice respectivul grafic. Dar no, când comentează oameni ca mine sau ca Kapra care nu au bani de dat pe acțiuni UAL, totul poate lua o turnură tragicomică.


Comments

Experți Social Media români — 2 Comments

Comentariul tău