League of Legends – The Curse of the Sad Mummy

Mi-a plăcut foarte mult piesa asta scoasă de compozitorul muzicii din League of Legends, Christian Linke (praeco). Un cântec surprinzător.

Comments

League of Legends – The Curse of the Sad Mummy — 9 Comments

  1. Oamenii ăștia de la Riot Games știu să prezintă lore-ul League of Legends într-un mod foarte mișto. Cam la nivel de Blizzard.

    • Da, se vede că investesc foarte mult în chestia asta; e clar că vând o experiență complexă, nu doar un joc care altfel… nu știu cum să o zic mai clar, dar nu are nicio adâncime sau complexitate.

  2. Nu stiu ce sa spun de adancime, dar ca si complexitate … Sunt jucator de dota2(inca incerc sa renunt) si multimea combinatiilor intre eroi si iteme e destul de mare. Si cum LOL e un fel de urmas al dota, banuiesc ca e aceeasi chestie:)

    • Într-un joc de LoL până la urmă câștigă roboțeii care au învățat cel mai bine cum să balanseze diversele proprietăți. Cu greu îi poți spune joc de la un moment dat; joaca nu există în LoL, te sufocă toți deștepții cu “noob” și alte prostii. Toți se așteaptă să fie cei mai buni, cei mai cei…

      E, în cele din urmă, o chestie de uzură.Ceva repetitiv, cu nimic diferit de Candy Crush Saga. La fel, și acolo mulțimea combinațiilor între pătrățele e destul de mare 🙂

  3. Jocurile ce aspiră la categoria de e-sport sunt în general așa cum zici tu. Poate singurul care face o oarece excepție e Counter-Strike, unde coordonarea mână-ochi și reflexele bune pot face diferența între două echipe care adoptă aceeași tactică.

    În LoL dacă își face unu ADC*, tragi armură pe tine să te dea jos mai greu. Dacă e APC*, magic resist. În DotA 2 la fel.
    În SC2 dacă adversarul scoate stalkers sau roaches mergi pe marauderi. Dacă vine cu battlecruiser mergi pe 2-3 warp rays. Și așa mai departe. Tactica se reduce la o memorare a ordinii în care construiești unitățile și cât de rapid poți să miști unitățile individual.

    *în cazul în care citesc și jucători de DotA comentariul, să explic ce sunt ADC și APC.
    ADC = attack damage carry
    APC = ability power carry

    • Într-adevăr, ca e-sport e foarte bine. 🙂 Dar să fim serioși, aia care urlă “n00b” nu sunt e-sportivi. 🙂 Un om care joacă e-sports ar aprecia un challenge dat de un noob la el în echipă.

      Oricum, nu sunt interesat foarte mult de LoL ca e-sport. E mișto, îl mai joc din când în când, e fain de jucat într-o echipă de oameni relaxați care știu să se simtă bine și dacă nu câștigă, e absolut enervant să fii în echipă cu unul care se trezește să dea mii de indicații. 🙂

      Altfel, la “folclor” mi se par fascinanți.

  4. Cand vine vorba de jucat la nivel competitiv la jocuri de genul lol dota etc cel putin cred ca mai conteaza si alte aspecte precum coordonarea echipe, decision making-ul de moment al jucatorilor, capitanilor etc. Eu joc dota2 si urmaream destul de frecvent competitiile intr-o vreme si tin minte o discutie cum una e sa fii un jucator bun in pub-uri si sa ai mmr mare, si alta e sa fii jucator intr-o echipa profesionista, acolo n-ajunge doar sa stii sa faci un skill/item build trebuie sa stii sa si lucrezi in tandem cu inca 4 oameni.

    La nivel de hobby insa sunt de acord cu uzura de care ziceai mai sus, si eu m-am cam lasat de dota dupa 1300 de ore jucate, momentan ma distrez cu heroes of the storm, dar da daca nu incerci sa devii in mod constient un jucator mai bun si sa evoluezi cel mai bine e sa joci intr-o atmosfera mai mult sau mai putin relaxata cu prietenii intr-un 5 stack.