Warcraft: Orcs and Humans

Warcraft_-_Orcs_&_Humans_CoverartZoomin Games have this wonderful ‘Retrogame of the week’ series that today paid a nice tribute to Warcraft: Orcs & Humans, the first game from the series that created the Real-Time Strategy genre. While the first successful RTS is Dune II (another amazing game), Warcraft has the ‘magic’ of being more fun to play, and a bit more diverse. A lovely review and a lovely reminder, and while I still love Warcraft II a lot (the best of the series, in my humble opinion), the first Warcraft is still a lovely and melancholy inducing sight. And a bit of modem noise, just to remember the era better 🙂

11 Replies to “Warcraft: Orcs and Humans”

  1. E unul din jocurile cu care mi-am început cariera de (semi)gamer și care apoi m-a atras să creez unul similar, acțiune prin care am început să învăț programare 🙂

    1. Huge undertaking. Eu am pornit cu jocuri pe HC, ca Manic Miner sau Loderunner… după care, prin 1993, învățam limbaj de asamblare de la Z80 ca să aflu cum se pune un pixel pe ecran…

      Da, recunosc, jocurile m-au tras către informatică, chiar dacă nu aș fi visat niciodată să fac un Warcraft… Dar uite aici cam cum arăta încercarea noastră de a face un Red Alert 2 prin 1997: http://dorinlazar.ro/best-game-project-that-ever-walked-the-earth/ 😀 (dar doar cu structura de directoare am rămas :))) 🙂

    2. Dar pe-atunci stăteam prost cu resursele. Nu tu internet, nu tu calculatoare… primul PC ‘al meu’ l-am avut prin anul 1999, 2000… și deja lucram ca administrator de rețea pe-atunci 😀

    3. Cred că mai am pe un CD pe acasă diversele încercări. Nu aveam structură de directoare, făceam un fel de experimental coding. Cel mai mult am reusit să fac 2 unităti să se atace una pe cealaltă dar nu am știut la vremea aia cum să extind mai mult 🙂

    4. Oho, deja ai lucrat la alt nivel! 🙂 Noi nu am reușit mai mult de structura de directoare: dar mai mult pen and paper, știi?

      E o diferență de resurse… mai tîrziu am avut diverse încercări. Dar nimic concret, ceva să fac un demo. Poate anul ăsta? 🙂

    5. Păi nu, alea se băteau dar fără tile-uri pe ecran. Altă încercare aveam tile-uri dar nu mutam unitățile 😛

      Poate anul ăsta fac ceva. Să văd ce pun în New Year Resolution 🙂

Comments are closed.