Why not get to know Romania?

Acesta este titlul unui filmuleț care circulă destul de mult pe bloguri zilele astea. Îmi place faptul că, precum toate filmulețele speculative în genul acestuia, conține superlative selectate, care chiar îți pot schimba viziunea asupra României. Nu îmi pare unul din acele filmulețe făcute cu elan patrio-retard despre cum noi rupem gura tîrgului și reinventăm gaura circulară în gogoașă (laolaltă cu apa caldă), ci conține adevăruri obiective și superlative acordate de oameni din afară: slate.fr a numit Bucureștiul ‘al doilea cel mai fain oraș din Europa’ în 2012 și Jeremy Clarkson și-a luat palme după ceafă de la români după ce a îndrăznit să facă un Top Gear pe Transfăgărășan.

Textul e în engleză, pentru că nu are sens să promovezi în altă limbă.

Comments

Why not get to know Romania? — 6 Comments

  1. nu stiu ce sa zic… lipsesc unele adevaruri crunte 😉

    why not to get to know Romania? tara in care, printre altele, se dau lovituri de stat… cel putin dupa unii.

    • Cum ziceam, se concentrează numai pe superlativele pozitive. 😉 Doar nu era să pună chestii despre țigani, japoneze violate, cîini care omoară oameni și politicieni?

  2. Pingback: Clip de promovare a României | zoso blog