WW2 – patru idei noi pentru designerii de jocuri

Tocmai am rămas mască la perspectivele noi pe care le-au adus băieții (și fetele) de la Extra Credits în ceea ce privește abordarea jocurilor despre al doilea război mondial. Clipul ăsta merită o postare pe blog, pentru că doar așa mă pot asigura că o să-l revăd și peste câteva săptămâni sau luni.

Pe scurt, ce propun cei de la Extra Credits e să se schimbe un pic abordarea în ceea ce privește jocurile inspirate din al doilea război mondial. Cel mai des jocurile se concentrează pe campania care începe cu debarcarea din Normandia și, eventual, ceva în Rusia. Într-un fel e de înțeles, mai ales că prima țintă pentru designerii de jocuri sunt Statele Unite, cu toate astea sunt mult mai puține jocuri care se concentrează, de exemplu, și pe campaniile din Pacific, dar și pe multitudinea de evenimente din această conflagrație care s-a răspândit cu adevărat pe tot globul. Unul dintre exemplele pe care le dau este: cum ar fi să joci cu un erou Gurkha nepalez?


Comments

WW2 – patru idei noi pentru designerii de jocuri — 9 Comments

  1. De abia aștept ziua când potențialul încasărilor din Ro să fac extrem de atractivă pentru Activision crearea lui Call Of Duty: Mămăligă reloaded. Dar dacă nu se poate asta, și un gurkha nepalez e bun. Sau măcar un gurkha polonez – da’ să fie musai din Bragadiru.

  2. O sa se faca dar o sa mai dureze pt ca nu a ajuns industria la maturitate.
    Also sa folosesti un singur setting s-a facut. Brothers in arms se numeste seria.

    • Nu prea are legatura cu maturitatea industriei, e vorba de maturitatea end-looserului, de interesu` pe care l-ar avea astia pentru un joc plasat in Manchuria, si cam stim cum sta treaba aici.
      Cel mai probabil vom avea indies care se vor invarti in zona asta. Dar inseamna sa convingi poporanii sa dea bani pe kickstarter/early access crap, si cum il convingi tu pe “MegaKillBigtits” ca e fain sa te joci ca Gurkha ?

  3. Hmm, primele doua idei au fost exploatate in destule jocuri, dar majoritatea erau sau sunt “hex based” sau “large scale tactics”, adica genuri care nu prea prind utilizatorul de rand si nici primele locuri in vanzari. Legat de Holocaust, acolo e vorba intr-adevar de o lipsa crunta de reprezentare.

  4. Dacă ar încerca cineva să reproducă realist Campania de la Odessa, jucătorii s-ar prinde rapid cum stăteau lucrurile cu epoca de glorie a Armatei Române şi cu isprăvile românilor noştri.

    Un anume Mareşal Erich von Manstein a spus nişte chestii care sunau a film cu Stan şi Bran despre ofiţerii români şi mai ales cei proveniţi din clasa boierească.

Comentariul tău